[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Spis treci
Wstp: Google+ jest wci nowe .............................................................................13
Kim jestem? ......................................................................................................................... 14
Co znajdziesz w tej książce? .............................................................................................. 14
1
Skd si tutaj wziem? ......................................................................................17
Dlaczego Google+ jest „tą kolejną Wielką Rzeczą”? ..................................................... 18
Przewidywanie przyszłości ................................................................................................ 19
Facebook jest lepszy. Twitter jest lepszy. LinkedIn jest siecią dla firm ....................... 20
Moje pierwsze doświadczenia z Google+ ........................................................................ 21
Google+ wygląda zupełnie jak inne sieci społecznościowe ................................... 22
Dlaczego Google+ jest tak interesujące? ......................................................................... 22
Kultura dzielenia się ........................................................................................................... 23
Kolejna sieć społecznościowa? Serio? .............................................................................. 24
Co ludzie robią na Google+? ............................................................................................. 25
2
Moliwoci Google+ ..........................................................................................27
Miejsce Google+ w biznesowym ekosystemie ................................................................ 28
Możliwości Google+ .................................................................................................... 28
Przygotuj się na nowe możliwości ............................................................................. 31
Osobiste podejście i osobowość ........................................................................................ 32
Wpisy „biznesowe” i „osobiste” ................................................................................. 33
Zacznij wcześnie ........................................................................................................... 34
Co możesz osiągnąć dzięki Google+? .............................................................................. 34
Masz takie możliwości, jakie sam sobie tworzysz .......................................................... 35
3
Dzie z Google+ .................................................................................................37
Mój dzień z Google+ .......................................................................................................... 38
Wywiad ze Scottem Montym (firma Ford Motor) ........................................................ 39
Wywiad z Gregiem Pakiem, autorem komiksów oraz scenarzystą ............................. 40
6
Google+ dla biznesu
Wywiad z Jenny Cisney, główną blogerką firmy Kodak .............................................. 42
Wywiad z Darrenem Rowsem, profesjonalnym blogerem (ProBlogger) .................. 43
Wywiad z Jacqueline Carly, instruktorką fitness ........................................................... 44
Kilka częściowo fikcyjnych „dni z życia” ........................................................................ 45
Pisarz ............................................................................................................................. 45
Pośrednik nieruchomości ........................................................................................... 46
Dziennikarz .................................................................................................................. 47
Dyrektor sprzedaży ..................................................................................................... 47
Nauczyciel .....................................................................................................................48
Fotograf ......................................................................................................................... 49
Dyrektor ........................................................................................................................ 50
Podsumowanie ...................................................................................................................51
4
Pierwsze kroki na Google+ ............................................................................... 53
Biznesowe znaczenie profilu ............................................................................................ 54
Profil Google+ dla Twojej firmy ...................................................................................... 54
Biznes tworzą ludzie .......................................................................................................... 54
Kontakty przed sprzedażą .......................................................................................... 55
Jak widzą Cię inni? ............................................................................................................. 56
Zakładka „O mnie” — podstawy ..................................................................................... 59
Zacznij od podstaw ............................................................................................................ 61
Zdjęcie profilowe ......................................................................................................... 61
Edycja danych osobowych ......................................................................................... 62
Edycja podpisu ............................................................................................................. 62
Najważniejsza część Twojego profilu — sekcja „O mnie” ..................................... 63
Zatrudnienie — przydatna sztuczka ......................................................................... 64
Linki ............................................................................................................................... 64
Po uzupełnieniu profilu… ................................................................................................ 64
5
Krgi ................................................................................................................... 65
Czym są kręgi? .................................................................................................................... 66
Skąd mam wiedzieć, że ktoś dodał mnie do swojego kręgu? ....................................... 67
Wzajemna obserwacja ................................................................................................ 68
Tworzenie i nazywanie kręgów ........................................................................................ 68
Kręgi wychodzące i wchodzące ........................................................................................ 69
Udostępnianie kręgów ....................................................................................................... 70
Organizowanie kręgów ..................................................................................................... 70
Spis treci
7
Kogo obserwować? ............................................................................................................. 72
Friendsurfing ................................................................................................................ 72
Czy my się znamy? ....................................................................................................... 73
Czy powinieneś obserwować celebrytów? ................................................................ 73
Więcej o kręgach wychodzących ...................................................................................... 74
„Kręgowe” triki ................................................................................................................... 74
Zarządzanie kręgami ................................................................................................... 75
Podsumowanie .................................................................................................................... 75
6
Strumie ..............................................................................................................77
Google+ to nie blog i to coś więcej niż Twitter .............................................................. 78
Publikowanie treści na Google+ ....................................................................................... 79
Opcje udostępniania .................................................................................................... 81
Formatowanie opublikowanego tekstu ..................................................................... 81
Publikowanie zdjęć ...................................................................................................... 83
Publikowanie filmów wideo ....................................................................................... 84
Publikowanie miejsc i lokalizacji ............................................................................... 84
Wpisy — inne możliwości .......................................................................................... 84
Blokowanie komentarzy i dalszego udostępniania ................................................. 85
Wartość udostępniania treści ........................................................................................... 86
7
Prosta strategia tworzenia treci .......................................................................87
Różne podejścia do udostępniania treści ........................................................................ 88
Jennifer Cisney (Kodak) ............................................................................................. 88
Michael Dell (prezes firmy Dell) ............................................................................... 89
Scott Monty (firma Ford Motor) ............................................................................... 89
Bill Gerth (specjalista ds. mediów społecznościowych w Comcaście) ................. 90
Co wyróżnia Google+? ...................................................................................................... 90
Właściciel restauracji ................................................................................................... 91
Animator społeczności ................................................................................................ 92
Sklep internetowy ........................................................................................................ 93
Profesjonalny mówca lub wizjoner ........................................................................... 94
Pisarz, fotograf i artysta ............................................................................................... 95
Zdobywanie kontaktów przez publikowanie .................................................................. 96
Ceń uwagę swojego audytorium ...................................................................................... 97
8
Google+ dla biznesu
8
„Ciepa” sprzeda .............................................................................................. 99
Uwaga to dar ..................................................................................................................... 100
Niech to będzie o nich .............................................................................................. 100
Zamień autopromocję na uznanie dla innych ....................................................... 100
Nie trać okazji do sprzedaży ........................................................................................... 101
„Ciepła” sprzedaż — ogrzewanie sprzedaży .......................................................... 101
Daj się poznać ............................................................................................................ 102
Trudna sprzedaż ........................................................................................................ 102
Programy partnerskie i Google+ ............................................................................. 104
Dwa aspekty sprzedaży ............................................................................................. 105
Technika dająca przewagę — mów o konkurencji ...................................................... 106
Nie zajmujesz się bezpośrednio sprzedażą ................................................................... 106
9
Budowanie audytorium .................................................................................... 109
Jakość — nie ilość ............................................................................................................. 110
Jak zmierzyć rozmiar swojego audytorium? ................................................................ 110
Doceń swoje audytorium ................................................................................................ 112
Co interesuje Twoje audytorium? ........................................................................... 112
Czym dla ludzi jest społeczność? ............................................................................. 113
Rozpal ognisko ........................................................................................................... 114
Kluczem jest łączenie ludzi ...................................................................................... 114
Czas „pomiędzy” jest ważny .................................................................................... 115
Jesteś agencją reklamową ......................................................................................... 116
Niech klient będzie Twoim bohaterem ......................................................................... 116
ABC budowania społeczności ........................................................................................ 116
10 Udostpnianie treci ........................................................................................ 119
Znaczenie promowania wartościowych informacji .................................................... 120
Dzielenie się jako praktyka ............................................................................................. 122
Budowanie zainteresowania ........................................................................................... 123
Jesteś wydawcą magazynu .............................................................................................. 123
Komentowanie udostępnionej treści ...................................................................... 124
Jak wygląda Twój magazyn? .................................................................................... 125
Dwa przydatne narzędzia ......................................................................................... 125
Organizacja pracy ............................................................................................................ 126
Czy udostępnianie treści przynosi korzyści biznesowe? ............................................ 127
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gackt-camui.opx.pl